Dzień dobry

23:07 6 Comments A + a -

Hej!

Witam w moich progach - cieszę się, że tu zajrzałeś!

Nazywam się Kamila, mam 22 lata. Studiuję lingwistykę stosowaną, choć języków obcych wolę się uczyć w domu, nie na studiach. Bawiłam się trochę tłumaczeniami, byłam nauczycielką w szkole językowej. Mimo iż wszyscy uczymy się inaczej, wiem, że są pewne "sztuczki", które skutecznie pozwalają przyspieszyć proces nauki, i chciałabym się z Wami tą wiedzą podzielić.



Odkąd tylko pamiętam, zawsze marzyłam o podróżowaniu i niedawno udało mi się to marzenie spełnić. Od dwóch miesięcy przebywam w Niemczech na Erasmusie. Na blogu będę opisywała moje wrażenia nie tylko dotyczącego tego kraju, ale i porady, jak załapać się na Erasmusa i jak go przeżyć najlepiej.

Znajdziecie mnie też na INSTAGRAMIE - dotychczas tam się wyżywałam, ale przestało mi to wystarczać. Przyszła pora rozpanoszyć się tutaj.

6 komentarze

Write komentarze
10 grudnia 2016 18:15 delete

hejcia:)bede tu czesto zagladac:)

Reply
avatar
6 marca 2017 19:44 delete

Wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę, faktycznie każdy uczy się inaczej i w innym tempie i są różne sztuczki na odkrycie swojego sposobu :) Czekam z niecierpliwością na tego typu posty :)
Pozdrawiam ;)
Tak Po Prostu BLOG [klik]
Dziękuję za odwiedziny :)

Reply
avatar
11 marca 2017 08:51 delete

Ciekawy pomysł na bloga. Będę tu zaglądać

Reply
avatar